いらっしゃいませ :)

いらっしゃいませ。 :)
good looking blogworms
Sila tinggalkan link anda di chatbox, ya? Terima Kasih. :)

Saturday, July 6, 2013

Permulaan baru

Assalamualaikum~

Aku sudah lama berada di hadapan komputer riba. Oleh sebab kebosanan yang melanda terlalu besar akibat 'stuck' di Candy Crush Saga,aku  mengambil keputusan untuk membelek-belek blog aku yang telah lama bersarang. Ya, bersarang tanpa ada hidupan yang menetap. Sambil meminum air Milo kotak, aku melihat entri-entri lama ku. Oh begitu pelik sekali gaya penulisan aku. Baru sekarang aku sedar. Mungkin air Milo yang begitu sedap membuat aku tersedar.

Gambaran yang sedang bermain di fikiran
Dalam pada itu, aku telah membandingkan entri aku dengan entri orang lain. Begitu ketara sekali perbandingan yang telah aku buat. Tampak sekali entri aku yang begitu comot dan tidak menarik untuk dibaca orang. Tiba-tiba perasaan yang negatif datang memeluk ku. Perasaan cemburu melihat blog orang lain begitu menarik. Untuk membuatkan perasaan negatif ini menjadi positif, aku bercadang untuk sambung menulis. Oleh sebab itu sekarang aku sedang menulis entri yang belum habis(dah nama pun tengah menulis).

Akan tetapi, aku terhenti menulis. Tidak tahu apa yang mahu ditulis lagi. Ini menunjukkan idea menulis telah pun habis, Nampaknya sudah tiba masa untuk mengakhirkan entri ini. Terima kasih kerana sudi membaca.

PS : Semoga berpanjangan.

2 kelopak bunga.:

Nur Hanis said...

best apa penulisan awak..nampak bersahaja :)

kacang said...

lain orang lain caranya..awak ade cara trsendiri..dont worry=)