いらっしゃいませ :)

いらっしゃいませ。 :)
good looking blogworms
Sila tinggalkan link anda di chatbox, ya? Terima Kasih. :)

Thursday, May 13, 2010

Wasiat Penting!!!

Penting kah wasiat ini?Hahaha,biasa saja kan.Sebenarnya,wasiat ini sudah dapat minggu lepas.Tiba-tiba,hari ini pula diberi oleh seorang blogger yang baru dikenali.*Kenalkah?Hurm,buat-buat kenal saja laa.Huhuhu~Sebagai menghargainya,LL pun buatlah entri wasiat ini sekali lagi. ((;

Lembu hitam + coklat yang disukai ramai.

Kena ikut arahan wasiat ini pula~


1.Thank and link the person that gave you the cow.
Terima kasih CIK AIDA untuk lembu yang popular ini ! ((=



2.Beri wasiat ini kepada 7 blogger yang paling aktif ataupun paling tak aktif.
Hurm,2 pun dah cukup rasanya. Cik CANDY juga Cik ATIFAH.



3.Beritahu meraka yang mereka dapat wasiat dari orang kaya kampung Sepening Lalat.
Baiklah!



4.Ceritakan 3 perkara yang anda selalu buat ketika menonton televisyen.
TV pun jarang tengok.



5.Apakah makanan pelik yang pernah anda makan?
Tak ada rasanya.Kalau pun ada,tak perasan pula yang makanan itu pelik.



6.Berapakah jumlah rakan anda dalam FACEBOOK?
328 sahaja.



7.Bagaimanakah anda berjumpa dengan spouse anda atau pakwe atau makwe?
Soalan apakah ini?

Habis sudah menjawab.Hahaha.Apa-apa ja laaa~ (=

8 kelopak bunga.:

SheY PuLL said...

tau ke leee jade lembu niew?

TUKANG KATA said...

jage lembu elok2..

:)

Leelee said...

Jadi lembu??
hurm. . .
:/

candy zieyvour said...

apa nih tag aku kat wasiat lembu .
ahahah

Leelee said...

hang yang nak.
jngan wat2 lupa pulak.
huhu.

Lt. fDanialz said...

nice2

haha.anyways.. thanks for following me~

=]

syahira ariff said...

soalan tag nie popular betul
lembu nie memang glamer betol di kalangan blogger
hee
=]

Aidi-Safuan said...

jawap la soalan 7 tuh! buat2 tanya plak. :P