いらっしゃいませ :)

いらっしゃいませ。 :)
good looking blogworms
Sila tinggalkan link anda di chatbox, ya? Terima Kasih. :)

Monday, May 24, 2010

Wahh,Roti Terbang!

Sebenarnya,dah lama nak post entri ni.Dah lama ada dalam draft.Tak sempat nak post.Lagi pun,lappy kena tahan pula.Aiyaa.Video pun entah ke mana.Haha.Video ini merupakan video forward.Jika anda dah tengok,buat-buat tak nampak saja la entri ini.Huhuhu~


video

Hebat saja orang tu pass roti tu pada orang hujung sana.Jauh jugak tu.Kalau sesiapa lalu kat situ,agak-agak pening tak kalau terkena lempangan roti tu? ((=

5 kelopak bunga.:

Aidi-Safuan said...

gila! biar betik?! kat mana nih?

Leelee said...

india la kot. dengar dia pasang lagu india jaa.
huhu. :)

Aidi-Safuan said...

dah kalau mamak pon macam la xleh nak pasang lagu tamil kan? :P

Leelee said...

ya tak ya jugak. tapi,ada juga tulisan tamil kat situ. =)

kembatolo™ said...

mak aih..dasat2..terkejut tengok..
tukang sambut tu lagi terer kot..haha