いらっしゃいませ :)

いらっしゃいませ。 :)
good looking blogworms
Sila tinggalkan link anda di chatbox, ya? Terima Kasih. :)

Saturday, May 8, 2010

Lembu Ooh Lembu.

Kali ini dapat wasiat pula.Huhu.Disebabkan seorang kawan Leelee yang bernama Muhammad Rashid dapat juga wasiat ini dari kawannya,Leelee pun mengambil keputusan untuk buat juga.Nak tolong dia,sebab dia tak tau nak buat kot.Hehehe.Jangan marah eh Rashid. d;


http://4.bp.blogspot.com/_ycvVJd9p-90/S9X8ZUOzSYI/AAAAAAAADLg/cH1G48CoSOo/s400/lembu+wasiat.JPG

Whoooaa~Nak terima wasiat ni pun ada syarat jugak kah?Huishh,macam-macam lahh.Hahaha.Apa-apa ja la.Janji boleh tolong Si Rashid tu.Antara syarat-syaratnya ialah ;


1.Thank and link the person that gave you the cow.
Thanks Cik Sakira untuk wasiat ni.Dapat jugak tolong kawan.Hehehe.thanks once again!


2.Bagi balik wasiat ni kat 7 bloggers.
Tak bagi wasiat ni,tak apa kot noh.Hehee~



3.Bagi tau diaorang ni yang diaorang dapat wasiat dari orang kaya Kg. Sepening Lalat.
Tak payah kot.Sebab tak ada siapa yang akan dapat wasiat ni dari Leelee.Yihaa~ ;p


4.Cerita 3 perkara apa yang anda selalu buat sambil tengok TV.
Tak tengok TV pun.Jadi,tak ada apa yang selalu buat depan TV.Hehe.


5.Bagitau 3 makanan pelik yang pernah anda makan.
Hurm,adakah?Tak tau lahh. =)


6.Cuba bagitau berapa orang dah kawan anda kat Facebook.
Tiga satu lapan kawan.(Sikit saja).


7.Favourite soalan ni . . . Camne korang berjumpa spouse korang or pakwe or makwe korang sekarang ?
Adakah?


Nampaknya,itu sahaja.Nasib baik sikit saja.Harap-harap ini dapat bantu Rashid untuk buat wasiat ni.Hoho~Ikhlas dari hatiku. *wink*

6 kelopak bunga.:

sillyloo said...

makk aihhh wasiat lombu ko?goreng pon sodap :p

Leelee said...

wat gulai lagi sedap.
hoho~

sillyloo said...

pahtu cicah ngan roti jala...marbeles :p

Leelee said...

yeah betul.
;p

Sakira said...

Haa, bila dah masak tu jgn lupa ajak saya, yep ? ;)

Leelee said...

ya ya ya.
(=