いらっしゃいませ :)

いらっしゃいませ。 :)
good looking blogworms
Sila tinggalkan link anda di chatbox, ya? Terima Kasih. :)

Wednesday, May 12, 2010

Haris terjatuh.

Malam semalam baru sahaja memposkan entri tentang haris yang comel.Hari ini seperti hari yang tak baik.Leelee terlepas untuk ke lawatan tapak sesi tengahari disebabkan tertiidur.Pada waktu itu,Haris dibaringkan diatas katil oleh ibunya.Leelee yang mengantuk pun,peluklah dia.Malang tidak berbau,Haris terjatuh dari katil tersebut.Hal ini mungkin disebabkan dia cuba untuk meniarap.Pada masa itu,Leelee memang tak sedarkan diri.Mata terpejam rapat.Apabila ibunya menjerit,barulah terbangun.Mukanya tersembam menyebabkan hidungnya berdarah.Haris menjerit semahu-mahunya.Menangis tak henti-henti.



Jadi,Leelee diarahkan untuk memberitahu MakTam tentang hal ini.MakTam pun terkejutlah mendengar berita ini."Macam mana boleh jatuh ni?Hangpa dah besar tak kan tak tahu jaga lagi?"berikutan merupakan soalan yang diajukan kepada ibu Haris.Ibu hari diminta untuk membuat susu kerana Maktam mahu membawa haris ke klinik.Si ibu punbertambah menangis dan geram oleh sebab Maktam bertanya dengan marah kepadanya.Apa tunggu lagi?Si ibu pun,menolak Maktam dan pergaduhan berlaku.Bising satu rumah.Leelee yang tengok pun sudah rasa sebak.


Maktam menelefon suaminya.Dia menceritakan tentang hal yang berlaku.Dia berkata yang dia mahu pindah keluar dari rumah ini.Ayah Leelee pun ditelefonnya.Leelee dah jangka yang apabila ayah balik nanti,sesuatu) yang buruk pasti akan berlaku.Semasa mereka semua ke klinik(pergaduhan reda seketika),Ayah menelefon Leelee.Dia bertanya tentang hal itu.Dia berkata yang dia akan kuncikan rumah supaya si ibu tak dapat masuk.Dia akan menghalau si ibu tersebut.Tak tahulah sejauh mana yang akan dia buat.Dah banyak kali perkara seperti ini berlaku.Keluarga kami memang tak aman rasanya.Entah lah.

_____________________________


Belum sempat nak pos entri ini,Haris pun pulang.Alhamdulillah,tiada apa-apa yang berlaku padanya.Dia kembali bising seperti biasa.membebel panjang. ((;

13 kelopak bunga.:

sI tEDI said...

alhamdulillah yg penting haris x de apa2

Leelee said...

betul2.
((;

Aidi-Safuan said...

tuh picture sape yang gaduh tuh? :P

Leelee said...

ahaha,
Leelee sama paktam. ;))

TUKANG KATA said...

saya tidak faham sgt watak2 didalam "cerita" ni..tapi yg penting semuanya selaamt..

syukur alhamdulillah :)

Leelee said...

watak tu tak penting punn.
ehehe.((;

EDDY DY said...

ciannyer...knapa leh jatuh...comel la baby tu...

EDDY DY said...

n blog ni cepat loading..no problems punyer...

Leelee said...

haris nak meniarap masa tu,rasanya lah.((;

Kiddo. said...

semoga haris cepat sembuh. :)

Colourful life said...

nasib semua tak da pape..

izyani_azahari said...

haris sgt comel! nasib baik semuanya selamat. alhamdulillah. :)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

c0melnya baby kat pic tuh :)