いらっしゃいませ :)

いらっしゃいませ。 :)
good looking blogworms
Sila tinggalkan link anda di chatbox, ya? Terima Kasih. :)

Friday, May 7, 2010

First award?


Huh?Ini kali pertama kot Leelee dapat award.Hahaha,tapi kan orang yang bagi award ni pun tak tau nak bagi kat siapa.Jadi mereka pun ber'blogwalking' sambil cari orang untuk beri award ni lah.Haaa~Apa-apa ja laa.Haha.Oleh sebab tak ada idea untuk tulis entri lagi,Leelee pun terima la kot.Walau tak berapa minat pasal hal-hal macam ni.YEAH!! d; Macam tak kena ja.Apa yaa?Hurm,buat tak tau saja la.Heee~

Apa-apa pun,terima kasih untuk award ini.Award ini diberi oleh Cik Husna dan juga Cik Nurul.Thanks yah~Hehehe.Dengan ini,Leelee putuskan tiada siapa yang Leelee nak beri award ni.Kalau anda nak,ambil saja la.Tak kisah pun.Apa-apa ja laa~ (=

0 kelopak bunga.: