いらっしゃいませ :)

いらっしゃいませ。 :)
good looking blogworms
Sila tinggalkan link anda di chatbox, ya? Terima Kasih. :)

Thursday, May 6, 2010

Aiyaaa~

Sebenarnya,tag ni dah lama.Basi dah kot.Hahaha.Malas punya pasal,sekarang baru buat.Hahaaha.Biasalah,Leelee memang tak minat jenis-jenis tag macam ni.Haishh.Apa-apa ja lah.Untuk mengisi masa yang kosong,Leelee pun buat lah benda yang tak best ni.Huhuhu.Tag ini datangnya dari Cik Fatin Fatihah binti Sharman.Jadi,jawab saja lah.Aiyaa.Banyak lah pulak.Hurm,sabar saja lah. =__="

1. 5 org yg idop kat dunia neyh yg korg tak boleh lupe??
-Arwah Mak.
-Ayah.
-Kakak.
-adik2.
-Tok.

2. 5 benda yg korunk sayang nak buang??
-barang yang ada dalam bilik walaupun buat semak ja simpan.
-Hadiah dari kawan.
-buku-buku rujukan.
-gambar kenangan.
-baju yang sudah lama.

3. 3 benda yg korunk impi n akan jadi kenyataan satu hari nanti ?
-pergi ke jepun buat kedua kalinya.
-dapat jadi orang yang lebih baik.
-dapat hidup bahagia.

4. based on question 3,,why??
-haaa?

5. tyme bukak lappy website pe yg selalu korunk buka dulu??
-facebook kot.

Lima,Lima dan lima ~

Q1 : FIVE name that people call you.
-Nana.
-Liyana.
-Yana.
-Leelee.
-Angah.


Q2 : FIVE important dates in your life.
-02/12/09.
-17/06/92.
-17/10/64.
-18/02/64.
-banyak lagi kot.


Q3 : FIVE things that you done yesterday.
-tonton drama Jepun , "Nobuta wo Produce".
-Jaga Haris.
-Check email.
-Bagi adik makan.
-tidur.


Q4: FIVE ways to be happy.
-senyum.
-gelak.
-senyum.
-gelak.
-senyum.

Q5 :FIVE favourite movies.
-Lovecom.
-Death Note 1.
-L,Change the World.
-Taiyou no Uta.
-Death Note 2


Q6 : FIVE favourite hobbies.
-Tak tau lah.

Ada lagi?

1) pe yg anda akan buat klu member tikam blakang anda?
Buat tak tau ja kot.

2) 6 org di hati anda?
-mak
-ayah
-tok
-kakak
-adik-adik
-Kawan-kawan

3) anda rasa anda comel?
=__="

4)single or taken?
-single kot.

5) blog yg anda suka?
-apa-apa pun okay kot.

6) adakah bilik anda kemas setiap hari?
-rasa-rasanya kot.haha.

7) lagu terakhir yg anda dgr ?
-Lupa sudah~

8) last text msg ?
-ada kah?

9) last fon call?
-ada kah?

10) ari terakhir anda nngis?
-semalam.

11) list 5 warna kegemaran?
-hitam.
-putih.
-hijau.
-biru.
-merah.

12) org terakhir anda ber YM ?
-tak tau kot.haha.

13) game yg anda paling suka ?
-Hotel City !

14) adakah anda peminat MCR?
-dulu ya.

15)ape prasaan anda bila jwb tag ni?
-sampah kot.haha.

16)anda rase tag ini best?
-ya kah? =__="

Tiada siapa yang perlu ditag kerana benda ni seperti menyusahkan saja.Hahaha. d=

4 kelopak bunga.:

miss hav0c said...

panjang dowh hahahaa

Leelee said...

tu lah.
aiyaaa.dia dpt dri byk orang,
skali semua dia bagi.
haishh~

koru said...

anda fikir anda comel?

=_="

LOL

Leelee said...

=__="